Saturday, August 23, 2008

Lawatan ke Ladang Karas Jabatan Perhutanan Negeri Terengganu pada 20 Ogos 2008


Jarak daripada Penjara Terbuka Marang, 7.5 KM


Ladang karas seluas 47 hektar (116.14 ekar) di Hutan Simpan Merchang


Pokok-pokok karas yang berumur 3 tahun


Anak jati Terengganu Mohd Zabri berbangga Kerajaan Negeri Terengganu, menjadi model dalam industri karas yang akan menjadi sumber ekonomi rakyat Terengganu.


Zabri adalah pembekal anak pokok karas yang sama spesis yang ditanam oleh Jabatan Perhutanan Terengganu

2 comments:

jinko said...

nama saya herberth,saya tertarik dgn prospek pnakaran gahru anda.well kapan dan di mana kita bisa diskusi dlm masalah ini..?? saya harap kita bisa secepatnya bertemu. 021-93694899

PELANGI BIRU said...

Aslkm. Saudara Zamri, saya Che Nordin amat tertarik dgn potensi gaharu. Sehingga hari ini saya telah menanamnya sebanyak 100 pokok.Alhamdulillah pertumbuhan amat memberangsangkan. saya bercadang nak tambah lg. berapa harga anak pokok itu? No tel saya 0129566444. Harap dapat maklumbalas dengan kadar segera.